7. toukokuuta 2015

VIIMEISIMPIÄ OSTOKSIA

DSC06696 DSC06697
Sain vihdoin aikaseks hommattua ylioppilaslakin! Näytän ihan laivan kapteenilta toi päässä, mut eipähän muutkaan varmasti sen järkevämmältä näytä. Nyt vaan pitää odottaa sitä toivottavasti ihanaa päivää. Mulla on kaikki valmiiksi jo hankittu, jos asusta puhutaan. Käytiin myös äidin kanssa ostamas servettejä yms juttuja tota päivää varten, joten nekin on jo hommattu. Sain eilen kans tehtyy valmiiks kutsukortit ja voi luoja niissä oli kyllä hommaa! Nyt on kuitenkin se pois alta ja kutsut lähtee jakoon ens viikon puolella.
DSC06709
Kuolasin joku kuukausi sitten yhdessä blogissa näitä pinkkejä treenipöksyjä, ja nyt kun näin ne Ginan alerekissä niin mun oli pakko ostaa ne. Noista on tullut ehdottomasti mun lemppari salihousut! Sportamorelta tuli taas tilattua mustat Adidaksen salipökät. Oon tilannut sieltä pari kertaa ja oon kyllä todella tyytyväinen tohon nettikauppaan. En voi muuta kun suositella!
DSC06706
Mavalan minute quick-finish -päällyslakka on ollut mulla käytössä varmaan viisi vuotta. En tulis toimeen ilman tota päällyslakkaa, koska se tekee kynnen pinnasta ihanan sileen ja kiiltävän. Kannattaa kokeilla jos on päällyslakan puutetta. Essie-kynsilakkafanaatikko ilmoittautuu! Mulla löytyy noita ihania lakkoja jo entuudestaan, mutta nuden sävyistä lakkaa mulla ei oo varmaan ikinä ollut (aika outoa että yli 100 kynsilakan kokoelmasta ei löydy nudea :-D), joten nyt oli ehdottomasti aika hankkia sellainen. Essie sand tropez -lakkaa multa löytyy tällä hetkellä itseasiassa kynsistä, mut niistä kuvaa tän kuun lopulla!
DSC06703
Olisitte nähneet mun ilmeen kun näin että Stockalle oli ilmestynyt valkoisena tätä ihanaa Longchampin pussukkaa, tai oikeestaan vaan yks kappale. Mun oli pakko saada se, sillä oon todella kauan kuolannut tätä eikä netistäkään oo löytynyt. Multa löytyy samanlainen pussukka mustana entuudestaan, ja se on mulla varmasti viikottaisessa käytössä, niin kätevä kun on. Hilfigerin sukkapaketin äiti oli ostanut mulle yllätyksenä, love you mama.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti