28. toukokuuta 2015

VIIKOSSA VALKOISEMMAT HAMPAAT

DSC07047
Pari viikkoa sitten muhun otettiin yhteyttä Zentalilta. Zental myy erilaisia hampaidenvalkaisujuttuja, ja mä pääsin onnekseni testailemaan valkaisuliuskoja, joista voit lukea lisää täältä. Tuote ei siis vahingoita hampaita tai ikeniä, ja se on erittäin helppokäyttöinen. Liuskat asetetaan ylä- ja alahampaisiin ja annetaan vaikuttaa 30 minsaa. Sain pakkauksessa liuskat kahden viikon ajalle ja annoin puolet niistä äidille. Itse pidin viikon "kuurin" ja oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen! Nä on ehdottomasti parhaat valkaisuliuskat mitä oon ikinä käyttänyt. Toimitusaika oli myös erittäin nopea, tuotteet tuli heti seuraavana päivänä tilaamisesta.
DSC07053 DSC06840
Mulle valkoinen hymy on suuri itsevarmuuden antaja. En tykkää mun hampaista, mutta valkoisen hymyn ansiosta ei hävetä yhtään avata suu ja hymyillä niin, että poskiin sattuu. Jos haluatte kesäisen rusketuksen kaveriksi valkoisen hymyn, suosittelen ehdottomasti tilaamaan sillä nyt saat -15% alennuksen koodilla "kevät". Kiitos paljon Zental  
DSC07051

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti