19. toukokuuta 2015

TAVOITTEENA PAREMPI IHO

DSC06804
Varmasti todella moni meistä naisista muistaa Reddvillen? Kyseessä on siis palvelu, joka toimittaa tamponeita ilmaiseksi kotiovelle asti. Liityin kyseiseen palveluun varmaan joku vuosi sitten ja sieltä tuli tamponeita ilmaiseksi kotiovelle. Nyt heillä on kuitenkin uusi bloggaajista koostuva yhteisö nimeltä Shesocial. Pääset lukemaan heistä lisää TÄÄLTÄ. Tässä yhteisössä olevat bloggaajat saavat osallistua kokeilemaan uusimpia tuotteita sekä mukaan Reddvillen kampanjoihin. Voitte itse käydä heidän sivuillaan ja täyttää hakemuksen, jos tahdotte mukaan tähän Shesocial-yhteisöön.
DSC06806
Mulle on nyt kuukauden sisällä tullut kaksi pakettia, ja halusin postata tästä toisesta lähetyksestä, jonka sain. Kyseessä on siis Basiderm ihonhoitotuotteita, jotka ovat kehitetty aknelle alttiille iholle. Mulla ei ole koskaan ollut aknea, mutta mun iho ei ole ikinä ollut täydellinenkään. Eli oon siis kärsinyt pienistä iho-ongelmista niin kauan kuin muistan. Ei ne mun ongelmat ehkä muiden silmiin niin kovasti näy, mut itse en voi olla huomaamatta! Onneks meikillä saan kuitenkin aika hyvin piiloon kaikki ihon pienet virheet.

Sain siis Basidermin puhdistusvaahdon sekä kosteusvoiteen, ja oon käyttänyt näitä tuotteita nyt noin kolmen viikon ajan lähes joka toinen päivä. Mun mielestä mun ihossa on tapahtunut muutos parempaan suuntaan, joten en voi muuta kuin suositella näitä tuotteita kaikille pienistä iho-ongelmista kärsiville. Käytän tota puhdistusvaahtoa suihkuun mennessä ja sieltä pois tullessani levitän kasvoille kosteusvoiteen.
DSC06805 DSC06808
Mulle tuli myös Hawaiian Tropic -aurinkosuojatuotteita, mutta en tee näistä erillistä postausta. Saa nähdä tuleeko näille kesällä käyttöä, sillä oon todella suojaamaan itseäni auringolta. Varsinkin Suomessa.
DSC06813

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti